Cel: Promocja regionu Łużyce Górne w Niemczech jako atrakcyjnego miejsca turystycznego wśród polskiej publiczności.
Strategia:
- Wykorzystanie mediów społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok) oraz bloga podróżniczego do dotarcia do szerokiego grona odbiorców.
- Stworzenie atrakcyjnych i angażujących treści, które przedstawią Łużyce Górne jako miejsce warte odwiedzenia.
Wykonanie:
- Zostały stworzone 4 posty na Instagramie i 4 posty na Facebooku. Posty zawierały zdjęcia i filmy przedstawiające piękno regionu Łużyce Górne, jego atrakcje turystyczne i możliwości biznesowe.
- Został napisany jeden post na blogu, w którym opisano plan podróży po regionie Łużyce Górne jako idealne miejsce na weekendowy wypad lub dłuższy urlop.
Wyniki:
- Kampania osiągnęła ponad 2 miliony wyświetleń.
- Wzrosło zainteresowanie Łużycami Górnymi jako miejscem turystycznym i biznesowym (po dodaniu postów pojawiły się komentarze, że miejsce zostało odwiedzone dzięki relacji).
- Posty na Instagramie i Facebooku miały wysoki poziom zaangażowania (polubienia, komentarze, udostępnienia).
- Dzięki relacjom w mediach społecznościowych, pojawiły się artykuły w ogólnopolskich mediach, opisano Budziszyn jako idealne miasto na weekend z Polski.
Dodatkowe informacje:
- Kampania była prowadzona w języku polskim.
- Użyte zostały hashtagi:
- Dodatkowo, przygotowane zostały profesjonalne zdjęcia do wykorzystania przez lokalne organizacje turystyczne.
Korzyści dla regionu Łużyce Górne:
Współpraca z regionem Łużyce Górne była bardzo udana. Kampania osiągnęła swoje cele i pomogła w promocji regionu wśród polskiej publiczności. Wzrost zainteresowania regionem, jak i poszczególnymi miastami jako miejscem turystycznym.
Kontakt:
Wzmocnij wizerunek swojej marki i dotrzyj do szerszego grona odbiorców. Wyślij zapytanie o bezpłatną konsultację.